Thursday 13 December 2012

CINCIN BATU GELIGA ULAR SAWA






Al-kisah didapati semasa saya berada di gunung Jerai,  semasa saya berjalan saya ternampak seekor ular sawa betina sedang menggulungkan badannya di dalam belukar. Saya tergerak hati saya untuk duduk sebentar sambil melihat ular sawa itu. Sedang beberapa minit kemudian, ular sawa tu pergi lalu saya ternampak batu geliga di tempat ular sawa tersebut. Lantas saya mengambilnya. Saya tunjuk pada guru saya dan pada pakar mistik mengatakan bahawa itu batu geliga dari ular sawa betina.

Khasiat kelebihannya pendinding, penawar, penolak sihir, penunduk manusia. (Mempunyai kekuatan luar biasa. Salah satunya cincin boleh berdiri tegak)

Mahar: RM490

2 comments:

  1. assalam. ada masih cincin batu geliga ular sawa?

    ReplyDelete
  2. Assalamua'laikum, sedang saya buat kerja saya terjumpa batu

    ReplyDelete